!!!اینشتین فراتر از یک نام !!!

!!!اینشتین فراتر از یک نام !!!
 
نويسندگان

 

سلام به همگی!

 البته فکر کنم به جز خودم کسی دیگه تو این وبلاگ نمیاد ! پس احتمالا دارم باخودم حرف می زنم . حقش نبود این وبلاگ متروکه بشه . می دونین ... تقصیر خود من و زهرا خانم بود . معذرت خواهی می خواین ؟ خب باشه ببخشید ! چی ؟ دلیلم می خواین ؟ بابا ول کنین این حرفا رو! زهرا رو نمیشناسین مگه ! کسی که اسم وبلاگشو بذاره "انیشتین ، فرا تر از یک نام " دیگه از درس و مشقش نمی گذره ! خودم می دونم تو تابستون هم هیچی ننوشتیم ! نشد دیگه !

 برم سر اصل مطلب؟ نه ، تا میگم اصل مطلب یاد مراسم خواستگاری نیفت ! مراسم معارفه ست ! من گروه پشتیبانی و تدارکات این وب رو تشکیل میدم . ای بابا باز منحرف نشو ! مستخدم مدیر وبلاگ نیستم ! یه جورایی کمکش کردم .خلاصه ...سعی میکنم هفته ای یک بار یه متن گهربار بگم تا تو دفترچه خاطرات هاتون بنویسین ! باشه بابا اصلا ننویسین ! نگران نباشین درباره ی انیشتین و مادام کوری و... زیاد حرفی واسه زدن ندارم . بحث های من ورای این جور چیزاست !

 مثلا چند وقت پیش یه فیلم دیده بودم که توش یه بچه رفته بود دیدن خودبزرگسالش در آینده . اصلا کاری به داستان اون فیلم و(اینکه بچه ی تو فیلم عادتش این بود که دستش رو تو دماغش کنه )ندارم . مسئله اینه که اون پسر بچه یکی از آرزوهاش این بود که بدونه چرا بعضی وقت ها رنگ ماه زرد مایل به نارنجی میشه . من هم که چقدر به رنگ ماه دقت می کردم ! بعد از اون فیلم هر دفعه ماه رو از تو پنجره اتاقم می دیدم زرد بود . کم کم داشتم به این نتیجه می رسیدم که یا فیلمه الکی گفته بوده «بعضی وقت ها» یا اون بچه مشکل بینایی داشته ! اما یه شب خودم به تنهایی علت این مسئله ی شگرف رو متوجه شدم ! خودم تنهای تنها ! اون شب هوا گرم تر بود و پنجره رو باز کرده بودم . چشمم به ماه افتاد که از پنجره ی باز دیده می شد. دیدم ماه کاملا سفیده ! بعد ناگهان جرقه بزرگی توی ذهنم زده شد . (یه کم بزرگ تر می بود مغزم آتیش می گرفت )

 دلیل اینکه من ماه رو از پنجره اتاقم زرد می دیدم ، این نبود که آخر فیلمه گفت موقع غروب پرتو های نور مقدار انژی شون فلان میشه و...

به خاطر این بود که پنجره کثیف بود !

نتیجه ی اخلاقی : ازاین به بعد در تمیز نگه داشتن پنجره های اتاقهایمان بیشترکوشا باشیم . عزت زیاد . تا هفته ی بعد روز شنبه 16 /5 بدرود !  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, ] [ 21:34 ] [ زهرا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

thank you for selecting us
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 103
بازدید ماه : 102
بازدید کل : 45939
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1

Untitled Document
دریافت کد خوش آمدگویی

كد تغيير شكل موس