!!!اینشتین فراتر از یک نام !!!

!!!اینشتین فراتر از یک نام !!!
 
نويسندگان
 








می گویند : "مریلین مونرو ” یک وقتی نامه ای به ” البرت اینشتین ” نوشت:

فکرش را بکن که اگر من و تو ازدواج کنیم بچه هایمان به زیبایی من و هوش و نبوغ تو.

چه محشری می شوند!

"اینشتین”در جواب نوشت : ممنون از این همه لطف و دست و دلبازی خانوم.

واقعا هم که چه محشری می شود!

ولی این یک روی سکه است،

فکرش را بکنید که اگر قضیه بر عکس شود چه رسوایی بزرگی بر پا می شود!



نظرات شما عزیزان:

مُحـدثهـ
ساعت16:24---25 شهريور 1391
تو چقد دیر آپ می کنی
فک کنم واسه آدمی مث انیشتن مطلب اون قد هست که روزی یه بار آپ کنی


فاطمه
ساعت15:54---27 تير 1391
هاي
چه عجب بابا خودتو خفه كردي تا اپ كردي از بچه ها ادرس وب هر كي رو داري بيا بهم بده


مهرداد
ساعت11:24---27 تير 1391
سلام دوست عزيز ممنون که به وب من سر زدي
من يه انجمن دارم به عضو فعال نياز دارم خوشحال ميشم بياي هم خودت بيا و هم يه چند نفر ديگه رو هم بيار ممنون
News19.rzb.ir/forum


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, ] [ 16:27 ] [ زهرا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

thank you for selecting us
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 91
بازدید ماه : 90
بازدید کل : 45927
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1

Untitled Document
دریافت کد خوش آمدگویی

كد تغيير شكل موس